Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Yvonne - 18 juni 2009 15:29

Jag har så ont i fingrarna så jag knappt kan skriva, har trimmat Tyra i ett par timmar. Tyra är inte en dvärgschnauzer utan en betydligt tyngre envisare ras, basset hmm hmm osv, kommer inte ihåg riktigt vad den heter i skrivande stund. Idag ville inte Tyra vara med så där väldigt mycket och då gnäller hon, småylar, hoppar upp och pussar, ja ni vet. Det blir inte så mycket gjort den första timmen utan en massa trams, sen går det bra och när husse kommer och hämtar är vi skettrötta båda två . Vi började jobba med henne i vintras för till hösten ska hon börja jaga och då måste pälsen vara i fas.

Och!!!Jag har lyssnat klart på min bok, undrar om jag skulle blivit detektiv eller utredare eller vad det nu kallas, jag förstår inte hur man klarar sig utan mig. Jag listade ut vem det var som satt fast i den ryska avlyssningsmojängen som dom hittade i en liten sjö på Island. Sen var det gubevars en massa andra saker som jag inte hann med, men hade det varit en cd til så hade jag nog listat ut det också.

Vem det var, det var inte betjänten i alla fall, men en himla bra bok, Annelie, lite annorlunda.

Titel: Mannen i sjön av Arnaldur Indridason

det var sista boken så nu måste jag låna fler, ser fram emot Åsa Janssons nya.

Trevlig midsommar och dansa inte omkull i regnet

Nästa fredag ses vi i Borås!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards