Direktlänk till inlägg 4 april 2010

Summering av dagens bravader

Av Yvonne - 4 april 2010 23:18

...fast egentligen var det alltså, ja ingen katastrof förstås men   

Strunt samma, jag hänger inte upp mig på detaljer och det viktigase är att säsongen är igång igen. Kul att träffa alla igen, och jag tror att jag fick några stilpoäng för min vurpa i ringen. Det fanns några som uppskattade avbrottet, kul att kunna roa någon. Åkte hem med ett "big smile", lite ensamfniss i bilen.

För att vara lite allvarlig måste jag nog påstå att jag faktiskt är ganska duktig på att ramla utan att slå mig, oftast   och slår jag mig tar jag i ordentligt. Inge' slarv här inte. Nåja, idag gjorde jag inte illa mig, men jag bör nog göra något åt dojsen, nya och tydligen hala.

Imorgon jag ska ta tag i lite arbete som blivit lidande, typ strykning av ett halvt ton tvätt. Det är en annan sak som jag är väldigt skicklig på att undvika, så det kan nog vara ett bra läge att avsluta den här dagen för att orka med att undvika strykhögen en dag till eller två. Har jag tur lyser solen och då måste man ta vara på dagen ute, och sen tja vi får väl se.   

 
 
Sussie

Sussie

5 april 2010 00:05

Men ojdå! Du ska vara rädd om dig!
Kramis :)

http://www.kenneltwix.se

 
Frida

Frida

5 april 2010 08:32

Men du måste ju skriva hur det gick på utställningen också :)

http://hem.passagen.se/laleia

 
Maria

Maria

5 april 2010 11:52

Ha ha... jag kan inte annat än le... du vurpar ju till och med med stil :-)

Jag såg att nu är Yvonne inne i ringen...woopps där försvann hon.....

Kram vännen...

http://www.kaspelix.com

 
Åsa

Åsa

5 april 2010 19:02

Hej!
Tack för alltid lika trevligt sällskap igår. Vurpan kvalar lätt in i klassen årets snyggaste :)) Vi ses snart igen! Kramar från mig och Dumbo (Hjördis :)))

http://www.biralevi.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 november 2013 18:27

  Det är en helt vanlig dag i den usla mattens liv, på jobbet i det lilla centrumet.   Djupt försjunken i sitt arbete noterar den usla matten oljudet från sin yngste hund Flås,flås, flämt, flämt Den usla matten tittar på sin yngsta hund; ...

Av Yvonne - 6 november 2011 16:43

   Alltså, att låta sina barn följa med sin pappa till Chile i 3 månader, det är väl ingenting. Tänk så nyttigt för tjejerna att få träffa sina släktingar, lära sig spanska ordentligt, vilken upplevelse.  Naturligtviskommer inga jordbävningar att...

Av Yvonne - 13 oktober 2011 23:35

Skönt att vara uppe sent ibland, veta att det är en ledig dag imorgon och kunna sitta med det lilla   vinglaset och njuta. Nästan så att man skulle kunna dansa "attansvadjagmårbra-dansen". Har precis klarat av årets födelsedag och insett att jag st...

Av Yvonne - 16 september 2011 21:26

Medan jag hängde där i luften, hann jag tänka; - Det här kommer att göra in i "nivetvad" ont!! Sen brakade jag rakt ner i stenplattorna så att bilnycklar, hundfiltar och gu´vet vad flög runt och landade lite här och där. Rosenbuskar och dynga ...

Av Yvonne - 29 augusti 2011 21:52

Det är mitt fel, tror jag, ganska säkert är det så. Stackarn, fick för mig att det var time att sanera huset igen och eftersom det inte går att dammsuga ordentligt utan att det åtminstone hänger två hundar någonstans i ovan sagda plågoredskap. Hu...

Ovido - Quiz & Flashcards