Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Yvonne - 25 juni 2010 10:41




Vi diskuterar vår baksida, den är eftersatt. Numer härjar diverse konstiga växter antagligen inte av den sorten man vill ha, gräsmatta existerar nästan inte längre, inte mossa heller för den delen. Så illa är det, och jag kan inget om markanläggning eller vad det nu kallas, intresset är ju dessutom lika med noll.

Skulle man kanske anlita en Timell med anhang, som får komma hit och skruva ihop ett soldäck och anlägga en snygg gräsmatta, dock inga vattenfall eller små dammar som innehåller såna där japanska fiskar, karpar heter dom enligt maken. Kråkorna skulle äta upp dom på ett antal röda. Maken föreslog att jag skulle ta hit ett antal vänninor så kunde vi bygga däcket, som omväxling. Sa något om att han tyckte att det var min tur att göra en insats på huset, så ha en bra ursäkt på lager om jag skulle fråga  

Gårdagen var intensiv, fullt ös på jobbet och sen iväg till Sala och L8. Känns lite kul att hon finns lite närmare numer, kan bli lite långt att åka och ta en fika i Gävle. Är dessutom lite spänd på när arvtagaren kommer, tänk att man har den där lite speciella känslan när någon man känner ska få barn. 

Jo, jag gillar dom fastän jag tycker att en del av dom understundom är "janivetvad". Nu ska jag göra en lite snygg övergång hade jag tänkt, Timell ska ju naturligtvis inte bygga däck eller anlägga gräsmatta, det får vi nog stå för själva.


Låt mig presentera, icke soldäcksbyggare men däremot gräsligt underbar och gossig och mitt midsommarnöje nu när det inte blev någon världsutställning  



 Djakartas Ruff´n Tuff "Timell"



  


    

Ovido - Quiz & Flashcards