Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Ett problem mindre, tror jag..

Av Yvonne - 3 februari 2010 21:04

Naturligtvis ska man lägga in en påminnelse i mobilen, hur kunde jag missa en sån sak. Eller är det så att jag var borta från skolan den dagen alla andra lärde sig att tänka. Så nu gäller det att komma ihåg att lägga in en påminnelse i mobilen om att jag ska lämna tillbaka mina böcker innan jag får en påminnelse med snigelposten som gör att jag förlorar pengar. Tack syster Yster för den  

Idag har jag gått omkring och mått lite "urkigt", kan inte beskriva det på annat sätt. Magen har varit bullrig och jag har inte gett mig i kast med något frossande  direkt, utan efter promenaden som blev av den kortare varianten har jag tagit det lugnt, mycket lugnt. Ibland måste man det, hoppas det är bättre imorgon för sånt här har jag faktiskt inte tid med.

Idag snöade det igen, jo jag tycker om det. Gick ut och hämtade dagens post och på tillbakavägen upptäckte jag att ingen var med mig, jag var totalt ensam????  Hundarna stod kvar i dörren och tittade, inte en tass utanför här inte.

- Gå du matte, vi vaktar dig härifrån.

Tyvärr missade jag en dag tillsammans med L8 och Maria, det kändes mindre kul. Just nu känns det som jag har den berömda "Gu´vadetärsyndommigdagen" idag, får försöka styra upp det också. Jag brukar vara ganska bra på att styra upp saker och ting, vet inte om dom jag styr upp tycker det, men det är en annan historia.

Nu ska jag lägga mig och filosofera, brukar räkna upp så många hundraser jag kan i bokstavsordning, brukar sussa in någonstans vid Bichon, Briard, Boxer... ZZZZzzzz  

 
 
Maria

Maria

3 februari 2010 22:47

Hallå där... Vi saknade faktiskt dig idag...


Kramisar på dig...

http://www.kaspelix.se

 
Ingen bild

Honsjälv

4 februari 2010 15:33

Jag saknade faktiskt er också. Inge´kul att behöva stanna hemma.
Kramis

 
Annelie Finnebäck

Annelie Finnebäck

4 februari 2010 19:29

Maria & L8 verkade ha haft en trevlig dag, vi får hänga på nästa gång! Ses på lördag!

http://www.brackets.se

 
Susie

Susie

5 februari 2010 10:45

Hej!
Tack för rara ord i Gästboken! Jaa, tänk att du äntligen ska bli "farmor"...*s*
Hade ställt in mig på att hon skulle vara tom o vart sååå glad när vet. sa 4-5 stycken!!!
Hör av mig när underverken sett dagens ljus!
Kylan har äntligen släppt sitt grepp om Jämtland o näe, jag fick aldrig träffa George Clooney.....:))
Kram/Susie

http://www.esslex.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - 17 november 2013 18:27

  Det är en helt vanlig dag i den usla mattens liv, på jobbet i det lilla centrumet.   Djupt försjunken i sitt arbete noterar den usla matten oljudet från sin yngste hund Flås,flås, flämt, flämt Den usla matten tittar på sin yngsta hund; ...

Av Yvonne - 6 november 2011 16:43

   Alltså, att låta sina barn följa med sin pappa till Chile i 3 månader, det är väl ingenting. Tänk så nyttigt för tjejerna att få träffa sina släktingar, lära sig spanska ordentligt, vilken upplevelse.  Naturligtviskommer inga jordbävningar att...

Av Yvonne - 13 oktober 2011 23:35

Skönt att vara uppe sent ibland, veta att det är en ledig dag imorgon och kunna sitta med det lilla   vinglaset och njuta. Nästan så att man skulle kunna dansa "attansvadjagmårbra-dansen". Har precis klarat av årets födelsedag och insett att jag st...

Av Yvonne - 16 september 2011 21:26

Medan jag hängde där i luften, hann jag tänka; - Det här kommer att göra in i "nivetvad" ont!! Sen brakade jag rakt ner i stenplattorna så att bilnycklar, hundfiltar och gu´vet vad flög runt och landade lite här och där. Rosenbuskar och dynga ...

Av Yvonne - 29 augusti 2011 21:52

Det är mitt fel, tror jag, ganska säkert är det så. Stackarn, fick för mig att det var time att sanera huset igen och eftersom det inte går att dammsuga ordentligt utan att det åtminstone hänger två hundar någonstans i ovan sagda plågoredskap. Hu...

Ovido - Quiz & Flashcards