Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Yvonne - 19 oktober 2009 18:02

Fast det blev ett himla bilkörande hit och dit, Bilen med stort P stod inne på service och mannen måste transporteras till jobbet på morgonen, jag är ledig så jag ska hem och trimma till någon av hundarna så att han är "i päls" till Stora Stockholm.

Åter till Arlanda för att hämta upp maken, vidare transport till söder om stan för att hämta upp Bilen med stort P. Hem ljuva hem, men ack vilken tid det tar, rusningstrafik, dessutom asfalteras det här, grävs upp där, avstängt därborta osv. Genväg är senväg, upptäckte jag för det var så många andra som tänkte sammalika som jag. Nåja, jag har ju boken att lyssna på, isländsk författare med det svåra namnet, egentligen är det inte svårt utan bara svårt att komma ihåg, är ni med. Hur som helst, himla bra bok den också.

Nåja, nu är jag äntligen hemma och här sitter jag och skriver och undrar lite vad det är som låter, jo någon har jätteskoj i husses säng, som förvisso var bäddad. Jag vet för det gjorde jag imorse, eller??

Ursäkta, fick en lättare släng av fnatt bara.  

Ovido - Quiz & Flashcards